.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در منزل شهیدان نیازآذری

شمال نیوز: رئیس دفتر ریاست جمهوری با حضور در بیت شهیدان نیازآذری با تسلیت درگذشت پدر این شهیدان والامقام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون رهبری امام و خون شهدا است.

سیدحسن موسوی به همراه عظیمی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجشنبه شب با حضور در بیت ابوشهیدین مرحوم حاج آقا بزرگ نیازآذری پدر شهیدان والامقام اسرافیل و رمضان نیازآذری سلام و تسلیت محمود احمدی‌نژاد، ریاست جمهوری را به خاندان نیازآذری به ویژه حسین نیازآذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ابلاغ کرد.

موسوی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری امام خمینی (ره) و شهدای عزیز است، افزود: شهرستان بابل با تقدیم بیش از یک‌ هزار و 700 شهید نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه کار و تلاش و خدمت، جوهره دولت اسلامی است، بیان خاطرنشان کرد: دولت با تمام توان در راستای پیشبرد اهداف و منویات رهبری گام برمی‌دارد.

موسوی از حاج آقابزرگ نیازآذری به عنوان عارفی وارسته، رزمنده و پاسدار مخلص سپاه اسلام یاد کرد و افزود: حاج آقا بزرگ نیازآذری از سربازان مخلص امام و رهبری بود و علاوه بر اینکه دو فرزند عزیزش را تقدیم انقلاب و نظام کرد تا پایان عمر شریفش برای سربلندی نظام اسلامی تلاش کرد.

رئیس دفتر ریاست جمهوری غفران و رحمت الهی برای مرحوم حاج آقا بزرگ نیازآذری و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

والده شهیدان اسرافیل و رمضان نیازآذری نیز در این دیدار با تقدیر از پیام محبت‌آمیز ریاست جمهوری و حضور رئیس دفتر ایشان در بیت شهیدان اظهار داشت: پیشبرد اهداف نظام اسلامی به برکت خون شهدا با وحدت و یکدلی همه مسئولان و مردم محقق می‌شود.

فرح‌انگیز محمدی با بیان چگونگی شهادت فرزندان خویش، شهادت اسرافیل و رمضان را هدیه الهی برشمرد و با دعوت از آحاد مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر، پیروی از منویات مقام معظم رهبری را ادامه راه شهدا و امام برشمرد.

به گزارش فارس، حاج آقا بزرگ نیازآذری رزمنده و پاسدار مخلص سپاه اسلام، چهارم بهمن‌ماه سال جاری در سن 78 سالگی در حالی که از عارضه کلیوی رنج می‌برد در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تهران دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اشنا 13 بهمن 1391
لطفا از سوابق مدیریتی اقای موسوی رئیس دفتر بنویسید
علي 12 بهمن 1391
آقا ماشاا... اطلاح طلب بودند . چظوري اصولگرا شدند . كه با ريس دفتر رئيس جمهور دور رفت و آمد مي كنند ؟
واي واي . وا ويلا .
خدا عاقبت همه ما رو ختم بخير كنه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.